Xtra Digital Logo

NIEUWS: RETAILBUREAU BENELUX

Fluisterende etalages bij van Haren!
Fluisterende etalages bij van

20/07/2014     Ontwerp & Design / POS Materialen

Schoenen retailer vanHaren gaat speakers plaatsen in de etalages van zijn flagshipstores in Amsterdam en Breda.  Daardoor zal er zowel binnen als buiten een reclameboodschap of muziek van vanHaren te horen zijn.

De winkelruiten van vanHaren worden afhankelijk van de afmetingen voorzien van één of twee kleine speakers. Die zetten met behulp van microtrillingen oppervlakten bestaande uit staal, hout of dubbelglas om in luidsprekers. Een volumebegrenzer zorgt ervoor dat de geluiden in de winkelstraat onder de toegestane decibelnorm blijven.



Twitter test koopknop in tweets

07/07/2014     Ontwerp & Design

Twitter is gestart met het testen van een ‘koopfunctie’ in tweets. De Amerikaanse technieuwssite Re/code stuitte op tweets van shopping app Fancy, met daarin een knop ‘Buy now’.



Twitter test koopknop in tweets
Huis aan huis folder populair.
Huis aan huis folder populair.

07/07/2014     Verpakkingen

De Huis- aan- huis folder is in Nederland zeer populair. Dat is de uitkomst van de NOM Folder Monitor 2014.

Want met 11,5 miljoen Nederlanders is de huis-aan-huis folder het middel met veruit het grootste bereik. 3,8 miljoen Nederlanders lezen bovendien een digitale folder.



Meest geliefde merk op Facebook

10/10/2013     Strategie & Concept / Ontwerp & Design

Walmart is het meest geliefde merk door Facebook-gebruikers in de Verenigde Staten, met 31 miljoen Amerikaanse fans op het sociale netwerk - of liefst 94% van de retail-reus totale fanbase. Coca Cola, heeft slechts 11,9 miljoen US fans, ofwel 16% van de gebruikers houden van Facebook!

Meest geliefde merk op Facebook