Xtra Digital Logo




WIJ HEBBEN EEN NICHE VOOR U!

Regeren is vooruit zien...

In een wereld waarin we 7 dagen en 24 uur per dag kunnen shoppen, is het noodzaakzakelijk dat de retailer haar offline en online verkoopkanaal goed op elkaar afstemt. Door de bundeling van de retaildisciplines zoals; retailcommunicatie, actiemarketing en e-commerce is Xtra de partner voor de moderne retailer.

Strategisch denken en het merk bewaken zijn vandaag en in de toekomst van cruciaal belang. Bij Xtra Marketing & Sales, het digitale reclamebureau, behoort dit tot één van haar kerncompetenties.

Het koop- en winkelgedrag verandert ingrijpend. Het opvallendst daarbij is dat de consument tijdens het koopproces naast de fysieke winkel steeds meer gebruik maakt van andere kanalen, zoals internet. Een ontwikkeling die ‘het nieuwe winkelen’ wordt genoemd (cross channel).

Bestaande retailers staan onder druk. Niet alleen vanwege de economische omstandigheden en het achterblijven van consumentenbestedingen. Internet heeft gezorgd voor een explosieve toename van de concurrentie. Van alle kanten komt het gevaar: pure e-tailers, buitenlandse toetreders, fabrikanten en parallelimport door de consumenten zelf.

Niche marketing.

Xtra heeft bovendien altijd de vinger aan de pols voor wat betreft nieuwe ontwikkelingen, kijkt naar successen van anderen, analyseert, verbetert en zorgt voor meer merkbekendheid en omzet door nieuwe wegen te bewandelen. Nichemarketing, en bench marketing zijn niet alleen begrippen maar worden vaak toegepast om nieuwe doelgroepen te bereiken en nieuwe winkelconcepten te ontwikkelen.

Daarnaast moet je de wereld van retail, automotive en leisure ook begrijpen, de ‘taal’ spreken, de mensen kennen en weten waar de consument naar op zoek is. Altijd vooruitkijken en inspelen op de vraag van vandaag en morgen. Over ons  >