Xtra Digital Logo





MARKETING & COMMUNICATIE.

RESEARCH & TRENDS

We moeten publiekelijk inzicht en marktkennis hebben voordat we ook maar iets gaan doen. We doen het binnen en buiten onze muren. In alle vormen, soorten en maten. Wij volgen de trends en waar nodig ontwikkelen wij een nieuwe trend. Wij inventariseren uw markt, concurrentie, vraag en waar nodig innoveren wij uw merk of product. 

Real time.

We leven in het nu. De moment consument. Sociale netwerken. Transparantie. Pro actieve forecasting en soms… frustratie. We zijn allemaal gamers...

De technologie bepaalt inmiddels ons hele leven. De digitale lifestyle is verleidelijk en verslavend. Het gaat steeds meer over contact en uitwisseling. Mensen willen online alles direct ervaren en meemaken. We krijgen straks ‘Time out zones’.
Niemand leest nog een gebruiksaanwijzing alles moet meteen te gebruiken zijn. Smartphones en in steeds grotere mate komen tablets centraal te staan in de oriëntatie fase en het online bestellen.

Vitaliteit.

Vergrijzing, gezondheid, balans. Quality of life dilemma's, genieten versus schuldgevoel. Echter, vitaliteit wordt ook wel het nieuwe optimisme genoemd. 
Kortom er zijn veel meer trends waar we met uw product, dienst of merk op kunnen inspelen.